neděle 24. července 2016

CO SE CHYSTÁ... NEBO CO CHYSTÁM...

Dlouho jsem tu nebyl a za onu prokrastinaci může vícero věcí, především ale nával práce, který vysvitne z dalšího. Knihy, knihy, knihy to zavinily. Pominu korektury posledního dílu ŘÍMSKÝCH VÁLEK, který vyjde někdy v srpnu, a skočím rovnou do maratónu mnou absolvovaného. Vše souvisí se starým cyklem a novou sérií. S AKCENTem jsme se dohodli na reedici triptychu RYTÍŘSKÉ BITVY A OSUDY, který vyšel před desetiletím v Mladé frontě. Nedalo mi to a krom toho, že jsem musel rukopisy znovu pročíst, jsem je opatřil mnohonásobně vícero obrázky a každý ze čtyř svazků doplnil o dva nové příběhy. Takže je to spíš rozšířené nové vydání, kde najdete trochu nového, příběh rytíře Rolanda, křižáka Jeana Joinvilla, pád Akkonu, bitvu u Verneuil, které ze říká druhý Azincourt, velkou spanilou jízdu Johna Gaunta, bitvu u Tewkesbury či bitvu u Marignana, atd... Tohle vydání má zčásti starou sérii připomenout, neboť na ni navazuje nová s názvem BITVY A OSUDY VÁLEČNÍKŮ; první svazek má název VÁLKY PRO VÍRU a jeho obsah prozradím, až nastane čas. Odevzdával jsem začátkem července díky tomu tři knihy naráz a už bych to nerad zažil znovu... Jinak znovu podotýkám, pokud mě postrádáte, zkuste facebook, na téhle stránce máte odkaz, najdete tam čestvé novinky a, bohužel, občas i moje plkání...
A tady jsou návrhy přebalů toho, oč šlo a co bude postupně vycházet...





Žádné komentáře: